סיור מתווכים ומשקיעים לקפריסין היוונית – למה זה טוב?

אחד מהמשקיעים החדשים שפגשתי, שאל אותי אם הוא יכול בחתימה מרחוק לתת לי ייפוי כוח לפתוח בשמו חשבון בנק ולקנות עבורו נכס במחיר שהוא תקצב. שאלתי אותו אם הוא חושב שקניית נכס בקפריסין דומה לקניית לחם וקוטג' במכולת והאם בארץ הוא נותן למישהו ייפוי כוח לקנות בשמו דירה ומיד הוא ענה שבוודאי שלא. אם כן, מה ההבדל? להיפך, דווקא בנכסים בקפריסין חשוב שתהייה, שתראה, שתבדוק ושתהייה חלק מהתהליך. "זה הבית שלך לא שלי" אמרתי לו, "בוא תעלה על מטוס ל-24 שעות, נכין את כל המסמכים מישראל, לא תתעכב" והתשובה שלו הייתה "אני סומך עלייך, אין לי זמן לשטויות האלה". איחלתי לו בהצלחה ענקית וקיוויתי שהוא מבין שרכישת נכס, בוודאי בחו"ל זה תהליך, פה זה לא אלי-אקספרס.

בשנה האחרונה פונים אליי מתווכים, קולגות שלי, ומבקשים שנתארגן על סיור נכסים ללרנקה, לפאפוס וללימסול. לא כולם רוצים לנסוע לבד, אנחנו הישראלים אוהבים לעשות דברים ביחד.
בשנים האחרונות הביקוש לדירות בקפריסין היוונית הולך ועולה, ויחד עם הביקוש עולים גם המחירים. מי שחשב שהיום אפשר לקנות דירת שלושה חדרים בלימסול ב- 100,000€  צריך להכפיל את המחיר או לשלש אותו ואז לנסות שוב, המחירים שהיו נכונים לשנת 2017 כבר מזמן חלפו. ההתפתחות המטאורית של הערים הגדולות בקפריסין היוונית, הטבות המס שהממשל מציע למשקיעים זרים המנהלים חברות באי, הביאה לעלייה גבוהה בפיתוח תחום המדיקל וההייטק, מאות העובדים שאותן חברות שוכרות את שירותיהן, מחפשים כמובן פתרונות דיור על חשבון החברות, והחברות משלמות בעין יפה, דבר שמגביר את הביקוש ומעלה את התשואה. הכל משחק של ביקוש והיצע, ואנחנו בשיא הפריחה.
למתווכים שפונים אליהם משקיעים ומבקשים הצעה לרכישת נכס בקפריסין יש שתי אופציות: לומר שהם לא מתעסקים עם קפריסין, או לחלופין לתת להם שירות דרך מיקור חוץ ולהרוויח עמלה של 6% פלוס מע"מ ישירות מהיזם הקפריסאי, כאשר אני נותנת למתווך את כל המעטפת המקצועית כדי לקדם את העיסקה. אותו מתווך, שבדר"כ גובה גם עמלת תיווך שנעה בין 1.5%-2% יכול להרוויח שתי עמלות גבוהות מאד, שיכולות להגיע גם ל-100,000 ₪ לעסקה. יותר טוב מזה- נשתגע.

זה לא סוד שנכסי נדל"ן הם ההשקעה הטובה ביותר לבניית עתיד כלכלי לכם, לילדים ולנכדים. החוכמה היא למצוא את הנכסים השווים ביותר, מהיזמים בעלי המוניטין, המנוסים, הוותיקים והאמידים ביותר (ויש כמה כאלה), למצוא את ה"פרויקט החם" או ההזדמנות החמה ביותר ואותה לשווק. ההיכרות ורשת הקשרים של היזמים המובילים באי עם משרדי הממשל, מקצרים תהליכים לפעמים אפילו בחצי מהזמן ומקדמים את הפרויקטים כך שלא "יתקעו" יותר מ-18-24 חודשים בגלל אישורים כאלה ואחרים.

סיור נכסים איכותי, הוא ללא ספק שילוב בין פלז'ר וביזנס. הסיור בשטח מאפשר למידה של האזורים, הפרויקטים, קבלת אומדן המחירים, סוגי הבנייה, ההבדלים בין האוכלוסיות הזרות והמקומיות המתגוררות באי, ואיך כל אלה משפיעות בסופו של דבר על התשואה. ההבנה באילו סוגי נכסים כדאי להשקיע ומאילו כדאי להתרחק ומדוע, האם כדאי או לא כדאי לרכוש נכס יד 2 ואם כן אז באיזו עיר ובאיזה מחוז, היכן יש צפי להתחדשות עירונית ומהם האזורים בהם עליית הערך תהייה מהירה ביותר, הם רק חלק מהשאלות שצפות ועולות בסיורי נכסים, כאשר הרעיון הוא לא לקדם רק פרויקט אחד, אלא להעניק למשקיעים מגוון פרויקטים אטרקטיביים לבחירתם.

מתווכים שמסוגלים להתגבר על החשש של היציאה מאזור ההתמחות ומגיעים לסיורי הנכסים בקפריסין היוונית חווים תחושה שמשהו חדש קורה בעסק, התרגשות והבנה שיש עוד הזדמנויות עסקיות להתפרנס ממש יפה. המפגש עם היזמים המקומיים, המגוון הרחב של הפרויקטים והמחירים מאפשר להציע למשקיעים הפוטנציאליים הרבה יותר בהרבה פחות. למשל, בקפריסין ניתן לקנות במיליון ₪ דירת 2 חדרי שינה עם בריכה משותפת, חדר כושר, מגרש טניס וסאונה. זה לא משהו שאפשר למצוא כאן בישראל, בוודאי שלא במחיר הזה.

סיורי הנכסים הקרובים יתמקדו בפאפוס ובלימסול, ויעמדו על ההבדלים ואופציות ההשקעה בכל אחת מהערים. ההשקעות בחו"ל בכלל ובקפריסין בפרט מחייבת הבנה עמוקה של האזורים וביקור בערים בפועל, לכן, מתווכים שמעוניינים להציע ולשווק נכסים באי, כדאי שיגיעו לסיור ויכירו את היזם המוביל באי, שייתן מענה לכל שאלה מקצועית.

 

למי הסיור מתאים?

למתווכים שרוצים להכיר לעומק את קפריסין היוונית על כל היבטיה המקצועיים, לכאלה שרוצים ללמוד על ההבדלים בין הערים השונות ומשמעות ההשקעה בכל אחת מהן.

למתווכים שמעוניינים לקבל תמונה רחבה, מקיפה ומקצועית על ההשקעה באי.

למתווכים שלא מעוניינים לעבוד עם משווק מסוים על פרויקט מסוים ולגרום למשקיעים להתאים את עצמם לנכס, אלא לעבוד עם יזם גדול שמציע כמה עשרות פרויקטים ומגוון אופציות להשקעה בטווח רחב של תקציבים שיתאימו לכל כיס.

לו"ז סיור נכסים ביזנס & פלז'ר בקפריסין היוונית

המתווכים והמשקיעים משלמים רק עבור כרטיס הטיסה שלהם, כל היתר על חשבון היזם.

✔         הסעה משדה התעופה בלרנקה ליום הסיור הראשון בלימסול.

✔         סיור במספר פרויקטים, ביניהם שני פרויקטים יוקרתיים ועוד פרויקט עם תשואה גבוהה בסמוך
לקזינו הגדול באירופה.

✔         סוגרים את הערב עם ארוחת שחיתות וטברנה אותנטית

✔         מתארחים בלילה במלון של היזם הקפריסאי

✔         ביום למחרת, אוכלים ארוחת בוקר במלון ויוצאים לסיור נכסים בעיר פאפוס

✔         איסוף מבית המלון בהסעה מאורגנת, סיור נדל"ני ברחבי פאפוס, ביקור בעשרה פרויקטים,
חלקם קו ראשון לים, חלקם קו שני, חלקם במרכז פאפוס, למידה על האזורים, המחירים
והתשואות בכל אחד מהאזורים.

✔         ביקור במשרדים הראשיים של היזם, כיבוד ואירוח כיד המלך, הצצה לפרויקטים הבאים שטרם
פורסמו, סודות ופרספקטיבות על דור העתיד של הנדל"ן.

✔         ארוחת ערב מפנקת והסעה חזרה לשדה התעופה.

 

מוזמנים ליצור קשר ולהירשם לסיור הנכסים הבא
גילי 052-7724494